Tagasi

Sami identiteet ja logo

24.08.2016

Sami toodete tunnusvärvideks on roheline ja hall. Puhas roheline toetab Sami ökoloogilist mõtteviisi ja suunitlust põllumajandusele. Hall on professionaalsuse ja töökindluse toon – nii räägivad meie kliendid.

Sami võttis 2016 aasta augustis kasutusele uue logo, mille osaks on kahe haakuva konksu motiivist moodustatud sümbol “S”. Haakimise protsess on Samile omane kaheti.

  • Ühelt poolt on konksud inspireeritud toodete iseloomust. Kõik Sami seadmed on ühel või teisel moel masina külge haagitavad.
  • Teisalt tähendab sõna “haakimine” Sami igapäevatöös ühtekuuluvust, liitmist ja sümboliseerib koostöövalmidust nii ettevõttesiseselt, kui väljapoole suunatult. Lühidalt: “Haagi ennast Samiga ja jõuad sihile!“

Sami kaubamärgi all valmivad teehoolduse, põllumajanduse ja metsatööseadmed traktoritele. Käesoleval aastal täitus Eesti kapitalil põhineval Sami-l 27. tegutsemisaasta.

Identiteedi uuendamise vajadus selgus Samile Disainibuldooseri programmis osalemise käigus. Kaasa aitasid Eesti Disainikeskus, Identity ja Brand Manual.